onsdag 21 maj 2014

Lite smått och gott...

Morgonkaffet för några dagar sen...
Vi är på skolan och kollar på när Harrys klass har sin avslutningsshow. Caesar tittar på. Citatet på kepsen är från Harry Bosch. Schysst kille det där...
Här står dom och showar. Sen visade dom hur man dansade pardans. Gulligt! Jag minns med fasa plågan när mamma tvingade mig till bugg-klassen. Mycket tid som spenderades på toan där. Usch.
Fotoklass med Cissan. Åh vad jag kommer sakna dessa klasser. Så kul har det varit. Och vår lärare är helt fantastisk. Han är en pensionerad reklamfoto-entusiast... vi har eventuellt lyckats övertala honom till en fortsättningskurs i höst i hans studio. Håller tummarna!
Liten jobb-träff hemma hos mig. Härliga Malin och Anna Maria på plats.
Pioner. ÄLSKAR! Och dessa doftar så ljuvligt att det inte är klokt. Snart kommer jag till ön och kan plocka mina egna från trädgården. Inte klokt vad härligt det ska bli! Lämnar LA för sommar i Sverige redan nästa vecka...
Live från trädgården här...



1 kommentar:

My kids' Mom sa...

Hej Karin,
Vilka fina ljusstakar! Jag undrar var du har köpt dessa?
Är det mässing eller silver?
Mvh, Anneli i Dalarna