tisdag 5 januari 2010

Minus 44

Förutom inköp av bananpalmen och en mysig lekträff på Treehouse med Harry, Tom och Henry hann jag också med en tur uppe i Runyon Canyon. På väg hem föll det här stora torkade palmbladet ner framför mina fötter. Nästan lika farligt som rasande istappar, och minus 44 grader i Särna - som pappa informerade mig om imorse.
Sen till dagens konstiga. Jag hamnade precis bakom snygge Ryan Philippe i kassakön på skum-Ralphs på Sunset. Han hade så sjukt mycket saker i sin kundvagn att jag kände mig obehaglig till mods som fick stå och titta på vad han handlade. Det är så privat på något vis. Jag kände mig tvingad att byta kassa, och gjorde det.

4 kommentarer:

Manda sa...

Vad hade han egentligen i sin vagn undrar jag:)

Johanna sa...

Var han lika snygg som han är på film? När jag var yngre var han min husgud på nått konstigt sätt.

Gillar nya layouten på bloggen. Läsning av din blogg ingår numera som en daglig rutin.

//Johanna

Pangbruden sa...

Nej du skulle kollat och skrivit om det här;-)

Karin sa...

Han var verkligen jättesnygg, ännu snyggare i verkligheten.
Vad han hade i vagnen stannar mellan oss...