tisdag 25 maj 2010

USA:s Zlatan

Igår när Henrik anlände till gymmet hade de täckt för alla fönster och ingången med svarta filtar. Det var uppenbart att det var en förberedelse på att en stor kändis skulle träna denna dag.
Jennie och jag som också tränar på måndagar, ett par timmar efter min man, på samma tid som Taylor Lautner - för att göra det hela lite mer invecklat - började genast spekulera i vem det var som skulle komma och träna. Brad Pitt, eller Tom Cruise måste det vara kom vi fram till. Eller i alla fall någon i den kalibern.
Jag blev lite lätt besviken när jag insåg att det bara var Tom Brady. Men här i USA är han en superstjärna. Som Zlatan, som Henrik sa.

3 kommentarer:

lottasworld.blogg.se sa...

Det hade ju varit häftigare om det hade varit hans fru istället.

Karin sa...

Hon var där innan!

lottasworld.blogg.se sa...

Då var det ju ett riktigt "jag mötte Lassie"-moment!