fredag 16 juli 2010

Harry 3 år idag!

Harry fyllde 3 år idag. Stor dag. Med kalas såklart.
Mina tårtor. I vanlig ordning var det marängtårtan som kom ut som segrare. Jag fick nästintill slåss för sista biten.
Strålande väder. Jag hade min fina randiga klänning. En present från Maja. Very Busnel.
Caesar myste runt med Kanin. Lika glad som någon annan denna dag. Han tog för givet att alla Harrys presenter även var hans.
09:orna återförenas. Judith, Caesar och Svea. En framtida president, och vad de andra två ska bli vet jag inte. Kommer även Kanin hänga med till Ovala Rummet?
Minou gick bananas i vattenrutschkanan. Rolig present från Sofia och Daniel.
Fadern med sina söner.

1 kommentar:

lottasworld.blogg.se sa...

Ja grattis på 3-årsdagen! Och grattis till pappan som synts i media titt som tätt! /Lotta