torsdag 17 mars 2011

En PT och hans affärsidé

PT-Lars landade in i LA igår efter en liten träningsturné i Sverige. Det här kom han förbi med i present till oss idag. En bra affärsidé kan det tyckas. Efter att vi ätit detta måste vi träna i år efteråt.
Fatta, mitt bästa favvogodis i världen! Det är ju inte klokt!
Och det här! Det är ju detta som gör att man längtar efter julen när man är i LA - då finns det nämligen Tomteskum på IKEA.
Och Flipper. Cool, så sjukt gott! Det är som att vara i en blandning av dröm- och mardröm.

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej Karin,

Helt out of the blue, men jag följde din blogg slaviskt när ni bodde i NY och nu ska jag dit med min mamma nästa vecka. Har du några bra tips på lunch, fika och middagsställen?

Karin sa...

Pastis för frukost, lunch eller middag! Passar för allt!
Restaurangen Gemma på Bowery Hotel för detsamma. Eller bara dricka kaffe eller ett glas vin i deras mysiga lobby!
Le Pain Qutidien Greenwich Village.
Över huvudtaget Greenwich - bara gå omkring där och strosa o hoppa in och ta ett glas vin på ngt mysigt ställe.
Jag tror att Jennie Hammar gjort en bra NY-guide, goola! hon har koll på det mesta.
Lycka till och ha det så härligt i underbara NY!