onsdag 27 juli 2011

Så himla härlig dag!

Jag, mamma, pappa och killarna hängde på Hedetorp hos Lars och Lisa igår. Lars hade gjort en sandhög på stranden. Man skulle kunna säga att det var där Harry och Caesar hängde mest hela dan. Leken gick ut på att låtsas att det var ett slott högst upp på toppen som de skulle ta sig in i. Jag tror inte Caesar fattade att det var det de lekte. Men strunt samma.
Sen satte Harry på sig sin renaste tröja och softade lite i en solstol.
Pappa och Lars stod för drinkandet, och trodde de var på rivieran.
Lisa och lilla sötnosen Signe. Jag och Lisa har känt varandra i typ trettio år. Det är jag så glad för! Vi hade så mycket sjuka idéer för oss när vi var yngre. Alltid lika roligt att prata om...
Jag har börjat betala Harry för att klia mig på ryggen. Nu har han även börjat med massage.
Vi fick åka på Lars fyrhjuling. Mycket uppskattat. Där blev jag också påmind om att det verkligen är dags för lite bantning... Det är inte helt fördelaktigt att skumpa runt i bikini på skumpig grusväg. Allt som är löst känns mycket lösare.

Inga kommentarer: