tisdag 6 mars 2012

Väl utnyttjade timmar...

Gjorde en förbjuden vänster-sväng för en tid sen, och hade ogiltigt registreringsbevis i bilen när jag blev stoppad.
Detta har legat som ett tungt stenblock över mig de senaste veckorna... Skulle nämligen bli tvungen att åka till Courthouse i Downtown för att ta straffet. Efter att ha skjutit upp detta längre än vad som var bra, skulle jag då idag deala med detta. Någon sa till mig att detta kunde lösas på polisstationen... Där var de sjukt otrevliga och skickade mig vidare till...
Sheriffen. Lika otrevliga där. De njuter av att skicka folk hela vägen till Downtown för att köa med resten av alla halv- och helkriminella typer.
Fick alltså ta mitt straff och åka ner dit.
Courthouse i Downtown. Jag och kanske 300 andra var på plats för att sona sina brott.
Jag hade absolut inte hellre gjort något annat under dessa timmar... Inte alls.

Inga kommentarer: