tisdag 21 september 2010

Mysdag

Idag har vi bara 21 grader här i LA. Tillräckligt med skäl för att tända en mysig brasa.
Ett annat skäl är för att Harry är hemma sjuk från dagis. Han tittar koma-aktigt på film och jag dricker te, och läser senaste Svensk Damtidning. Läser där att Prins Carl-Philip har varit på IKEA och köpt ny säng, så att Sofia slipper sova i Emmas gamla säng. Va? Kan inte han köpa en Hästens, är den enda tanken som passerar i mitt huvud.
Harry har sitt egenhändigt gjorda halsband på sig. Han är Prinsessan, och Caesar är Shrek. Han vill vara prinsessa för han vill bo på slottet. Caesar får träsket.
Världens bästa pärl-pyssel! På rekommendation av Lisa här.

5 kommentarer:

Kerstin sa...

Hahaha, mina tankar gick helt i samma banor när det gällde Prins Carl-Philips nya säng. Ikea?!

Harry är cool. Klart man vill bo i slottet. Hoppas att han kryar på sig snart.

Din blogg muntrar verkligen upp min vardag. Tack!
//Kerstin

Anna @ Amerikana sa...

Hej Karin,

Var kommer pärlorna ifrån?

Anna i SF

Finn sa...

Ja, var kopte du parlorna? /Louise i Silver Lake

Karin sa...

Tack Kerstin!

Pärlorna är från Target, och jag köpte dem på denna sida:
http://www.target.com/gp/detail.html?ie=UTF8&asin=B002YIRKKY

Jannika sa...

Vilka fina prydnadskuddar, är de också från Target?