onsdag 23 februari 2011

Framtid

Mamma är världsbäst på att göra goda ungspannkakor. Idag, precis innan de skulle åka till LAX för hemresa fick vi avnjuta en perfekt sådan. Så gott. Fina fina mamma. Det har varit några fantastiskt mysiga veckor.
Och fina fina pappa! Här på hajk i Runyon Canyon.
Efter att jag och ungarna släppt av dom på flygplatsen var Harry helt förstörd, och sa att han inte ville åka med mig hem, utan ville åka med mormor och morfar till Sverige. Och att han ville "glömma bort mig". Hej tonåring.
Man får en liten förnimmelse om hur det kommer bli om några år...

1 kommentar:

Evalena sa...

Härligt med lite besök ändå även om det är trist när de far....
Hördu, vilka delar är fina att bo i om man tänkt "semestra" en lite längre period i CA, främst LAområdet (tror jag)? Supersvårt att välja områden när man inte har en aning om dem....två barn är med i paketet(4 o 14).

Om du har ett litet tips skulle jag bli toppenglad!