fredag 11 februari 2011

Middagsklubb med vintanterna

Igår var det dags för Jennies edition av Middagsklubben. En helt igenom superlyckad tillställning!
10 stjärnor till värdinnan. En av mina roligaste kvällar på länge.
Förväntningarna var höga. Och stämningen på topp. Och vin i glasen hela tiden.
Alla var finklädda. Även Filip.
Förrätten. Galet god Burrata.
Malin och Annika.
Jennie kollar blodigheten på oxfilén. Anna-Maria fotograferar. Jag är sjukt imponerad av Jennies grillförmåga. Bättre än alla karlar jag känner.
Malin. Om bara några veckor kommer hennes nya lilla bebis. Så spännande. Både Issa och Malin, som är gravida hängde kvar sent.
Rökrutan. Där hängde vi mycket.
Efter den fantastiska tre-rätters middagen kom den här fram. Fireball-shots, vin, champagne och långt poolbad avslutade kvällen. Jag ville aldrig åka hem. Men vid tre-tiden låg jag i alla fall i sängen.

Inga kommentarer: