torsdag 5 januari 2012

Igår efter skolan...

Caesar fick följa med Harry till Dr. Smith igår. Det var mycket spännande tyckte han. Dr. Mugg, trodde han att vi var hos.
Här har vi Harry och Dr. Smith - bästa öronläkaren, punkt. Hon plockade ut rören ur Harrys öron igår. Vi hoppas att vi inte kommer behöva sätta in nya...
Sen åkte vi till YMCA, USA:s svar på Friskis & Svettis.
Harry hade Taekwondo. Och Caesar röjde runt utanför.
Sen middag på The Palms. Där finns en Thailändsk sjungande Elvis-imitatör, och apropå detta berättade jag historien om Elvis för Harry. Nu tycker han att det är väldigt tråkigt. Det är tråkigt med död, tycker han. Det är det verkligen.
Och efter det åkte vi Hollywood Boulevard hem. Det var väl det.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Åh vad jag saknar er! Finaste lillprinsarna eller blivande presidenterna! Puss

mymanhattan.blogg.se sa...

Jag vill också ha så söta barn när jag blir stor!
men det går inte eftersom jag bor i UK och kommer få GINGER kids.