tisdag 10 januari 2012

Imorrn börjar jag!

Kom på att jag skulle cleansa lite - alltså fasta. Och hittade Blueprint Cleans på nätet, man bestämmer själv hur pass allvarlig fasta man vill göra (jag tog den enklaste varianten) och vilken dag, och tid man vill börja. Sen levereras paketet med juicer hem till dörren. Imorse skulle jag börjat. Ställde fram första juicen samtidigt som jag fixade barnens frukost. Sen ställde jag in den i kylskåpet igen. Jag kunde tydligen inte ens skippa frukosten. Men imorrn börjar jag igen!

3 kommentarer:

Karin S sa...

Men frukosen brukar ju vara så gooo! Svårt att låta bli! Lycka till:)

Karin sa...

Jag är frukostoman. Jag tänker på frukosten, och längtar efter frukosten redan när jag går och lägger mig! Hur ska jag klara mig utan? Även om det bara är en dag? Det går inte!

Karin S sa...

Åh, jag är precis likadan...frukost är bäst!!