tisdag 26 juni 2012

Hem till gården

Vi är alltså på Southfork. Hos JR och min mamma. Det visste ni väl, att det är min pappa som är JR.
Idag bestämde vi oss för att köra korvgrillning ute till lunch.
Jag hade just tvättat håret - och det försöker jag göra så sällan jag kan, för att spara på min usla hårkvalitet. Och då, när man just shamponerat sitt hår, vill man ju behålla den fräscha lukten så länge som möjligt. Man vill ju inte lukta grillrök och korv. Ullis tyckte att det var rätt mycket Grey Gardens över min look.
Min look alike. Ni minns väl Little Edie - för alla er som sett Hollywood-versionen av Grey Gardens. Se orginalet, säger jag bara.
Fina systern och minsta lilla kusinen, Boris.
Grillerill.

2 kommentarer:

Karin S sa...

Tycker du verkar så rolig! Är du det IRL också?

Karin sa...

Det hoppas jag att mina nära och kära tycker!