fredag 1 mars 2013

En mysig dag!

Barnen fick skolka från skolan och åka med mamma och mig till stranden. Pappa var inte med, han är på sin 13e dag i sängläge...
Liten sandskrutt. Tänker redan nu på hur sandigt det kommer vara i min säng inatt...
En annan. Caesar älskar att vara på stranden! Men är otroligt försiktig vid vattnet efter incidenten i höstas då han slogs omkull i en våg.
Harry och jag.
Sen blev magarna hungriga.
Vi lunchade jättesallader och fish´n chips på Paradise Cove´s strandrestaurang.
Alla portioner är överdimensionerade.
Sen tillbaka ut i vågorna igen. Jag och Harry springer för livet. Så himla fin dag!

1 kommentar:

Jenny sa...

Herrejösses vad härligt! Min vän kom just hem från LA för ett par veckor sedan men då var det inte strandläge sa hon. Våren har alltså kommit, kanske man ska hoppa på ett flyg... Ni ser ut att ha haft en superhärlig dag! Stackars din pappa dock...