onsdag 1 januari 2014

Gott Nytt År!

Tjohej! Sista kvällen på förra året. Fina familjen - pappa bakom kameran. Lite senare joinade Malin och Mattias.
 Klick igen. Och så lite syskongnabb.
Och en photobombing.
Humrar från Maine på brädan...
Måns och Harry är sugna.
Killarna hade önskat sig diskoparty.
Så mitt kontor fick bli disko, med diskokula och andra roliga lampor. Och Psy, Fergie och Icona Pop i högtalarna.
Och så rök förstås! Harry breakdancade som en crazy person. Låg på golvet och ropade att "det här är första gången jag dansar!". Så roligt!
Och sen ordnade pappa en lyckad skattjakt.
Liten kille på språng.
Och så blev det en riktig festmåltid med hummer, oxfilé och marängsviss.
Det avslutades med TP. Var det mitt lag som vann?
Mysigt, gott och trevligt var det i alla fall.
Fin sista kväll på 2013.
I det bästa av sällskap.

4 kommentarer:

Margareta Heed sa...

Hejsan Karin, jag heter Margareta Heed och är reporter på Svensk Damtidning, och självklart följer vi din blogg! Jag undrar om jag får ställa några frågor till dig för en artikel. Jag hittade inte din mail, men är du intresserad av att svara på några få korta frågor kanske du kan maila mig så tar vi det där? Min mail är margareta.heed@aller.se

Vänligen,
Margareta Heed

Jenny sa...

Låter tipptopp! Perfekt meny och aktiviteter! Gott nytt år!
(Och spännande om artikeln ovan! :))

Anonym sa...

Vilken trevlig nyår ni verkar ha haft. Så glad att jag hittade till dina fina blogg om ert liv i LA, tack för att du delar med dig. God fortsättning till dig och din familj! /Anna J

Karin sa...

Tack och Gott nytt år!
Karin