onsdag 17 juni 2009

Ärenden

Herregud vilken dag. Tusen ärenden. Och listan med saker att göra tar aldrig slut. Man blir ju tokig. Här har jag precis fått ett utbrott i båten när jag inte kunde starta den. Som synes lyckades jag till slut. Vi har just varit på Prisextra och handlat inför midsommar, detta jätte-projekt.
Och här har jag fått upp alla påsar till köket. Jobbigast med alla dessa ärenden och listor är att det känns som att man aldrig riktigt hinner med varken Harry, eller Caesar för den delen.
Harry är ändå nöjd med dagen, han var på sitt nya dagis och fick träffa sina kommande lekkamrater. Detta tog mormor hand om. Medan jag var på BVC med Caesar. Allt var bra med honom, förutom att vi måste fortsätta behandla hans eksem med kortison. Och tydligen var hans huvud så snett att de funderade på att inkalla en sjukgymnast.

Nu är det dammsugning och skura huset som står näst på listan. Härligt.

1 kommentar:

Unknown sa...

är huvudet snett eller platt? Min llla tjej fick väldigt platt huvud då hon föredrog att ligga med huvudet åt samam håll jämt men det har rättat till sig.

Ha en grymt trevlig midsommar.