måndag 8 juni 2009

Sista Söndagspartyt!

Igår gick sista Söndagsparty-programmet, och för en gångs skull lyckades både jag och barnen vara friska så vi kunde vara med. Jag hade med mig fantastiska Hannah som passade Harry. Jag sörjer att hon inte kommer finnas i Sverige!
Efter programmet var det ett litet mingel och början på ett klassiskt fylleslag. Loppan var där och såg programmet.
Här är vi på väg till båten där den riktiga slutfesten skulle hållas. Henrik, Filip, Fredrik, och Håkan Hellström har här blivit stannade av polisen för att de gått och druckit öl. De glömde den klassiska pappers-påsen. Så det här hade kunnat bli slutet på kvällen innan den knappt hunnit börja. Särskilt som att polisen uppfattade det som att Filip var nonchalant och försökt smita...

3 kommentarer:

Familjen Sundberg sa...

Hej,
Vi bor i NYC sedan 6 månader och är lite nyfiken om Hannah är intresserad av att passa vår snälla son på 18 månader nu när ni försvinner tillbaka till Sverige? Hon verkar vara en super tjej! :)

Karin sa...

Hon är bäst! Vi är så nöjda, och jag är så ledsen att hon inte kommer med oss hem! Hon har gjort Harrts tid här så mycket roligare och mer värdefull. Vad har ni för mail-adress så skickar jag hennes nummer.

Unknown sa...

Hej igen,

Skicka gärna ett mail med Hannahs nummer till hus.sundberg@gmail.com så kan jag ringa henne själv och höra om hon vill träffas oss. Tack snälla!