lördag 16 februari 2013

Kalas för Elliot!

Killarna i gröna glajjer på Americana at Brand. Glendales The Grove för er som känner till LA. Vi hade siktet inställt på Elliots 8-års kalas.
Först var vi dock tvungna att ladda med korv, burgare och pommes.
Sen äntrade vi kalas-stället, Rolling Robots.
Harry hittade chips ganska snabbt.
Caesar (minsta lilla långt till höger) vågade sig på att joina de stora killarna i första robot-tävlingen.
Sen var det robot-fight. Harry längst till höger, med mormor bakom.
Sen fick alla bygga sin egen robot. Roligt! Jag fick hjälpa Harry lite. Mormor hjälpte Caesar.
Och sen blev det pizza följt av en väldans god tårta! Jättekul kalas! Grattis Elliot!


4 kommentarer:

Sandra P sa...

Dina föräldrar verkar så himla mysiga. Hoppas din far kryar på sig snart.

Och den där receptboken sen då... Verkligen jättefin! Har velat göra en egen i typ en halv evighet, men jag lyckas aldrig hitta den perfekta anteckningsboken. Låter ju helt galet, inser jag nu, så imorgon ska detta lilla "problem" lösas. Tack för inspirationen!

Karin sa...

Sandra, såklart ska du göra en receptbok! Det är roligt. Men absolut inget som gjorts i en snabbvända. Och den är långtifrån klar... Man får göra det i omgångar.

Mamma och pappa är underbara! Jag är så tacksam för att just dom är mina föräldrar!

Sandra P sa...

Tycker du är så gullig som tar dig tid att svara - tack! Och jag lyckades faktiskt få med mig en fin anteckningsbok från stan idag. Yay! Ser verkligen fram emot att få favoriträtterna på pränt och sen komplettera med nya godingar vartefter. Kan liksom se framför mig hur åren har gått och boken har blivit härligt nött och charmigt tummad. En himla mysig tanke...

Så tack igen, för inspirationen. Och för att du delar med dig av glimtar från er vardag med både värme och humor.

Karin sa...

Lycka till Sandra!