onsdag 6 februari 2013

Mamma och pappa är här!

Min gulliga pappa! Och lilla Essar - som var hemma och var sjuk idag igen. Kakfika. Från och med nu varje dag... pappa i huset ju.
Efterlängtade mormor med sin nya lilla gullunge.
Caesar och Mister Bister jobbar.
Stor ändå för att vara 11 veckor. Och så fin!
Jag, mamma och pappa åkte sen och hämtade Harry på skolan. Han hade woodworking class och höll på att bygga ett flygplan. Roligt!
Sen hem och laga mat. Jag lyckades faktiskt rätt bra med en köttfärssås på lammfärs och chorizo.
Och så middag. Pappa fotar.  Och Henrik ser ni inte för att han är sjuk i influensan stackaren.

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hej kul med föräldrar på besök förstår jag. Mister är gudomligt söt ! Kram från faster e

Elisabeth sa...

Hej trevligt med föräldrar besök förstår jag. Mister är gudomligt söt !! Kram från faster E

Anonym sa...

Å vilken fin vas ni har, vart har ni handlat den, tack på förhand kram Louise

Karin sa...

Elisabet - det är så härligt med mamsen och papsen här! Underbart!

Louise - jag älskar denna vas! Perfekt storlek! Vet ej märke, men har köpt den på Maison Midi här i stan... liknande finns i sverige på Svenskt Tenn.