måndag 13 maj 2013

Söndagsgäster

Min gamla chef och mentor Anette kom hem till oss på lång Söndagslunch igår. Med sig hade hon sin son Jack - som bor här, och som nu också jobbar för Henrik. Det var fantastiskt mysigt! Och varje gång jag träffar Anette slås jag av hur snygg hon är. Hon blir bara bättre med åren. Vilken lyx!
Issa med sin fina mage! Inte många månader kvar nu! Vi hoppas också på att vi ska bli bättre med åren som Anette.
Nä vilket myz.
Anette tog denna bild av oss. Fin! Kanske att jag har hatten lite för högt hipster-aktigt dock. Annars bra.




2 kommentarer:

Emelie sa...

Hej Karin!
Ville bara lämna en kommentar, har inte gjort det förut men har läst din blogg så länge nu och tycker så mycket om den. Ni verkar vara så härliga!
En fråga: Ni har ju många svenska vänner i LA, och man har ju förstått att det inte är helt lätt att få bo och arbeta i Usa med tanke på visum och så. Så vad pysslar de med? Är de också i tvbranschen? Eller gör de något helt annat som gör att de kan leva i Usa. Och slutligen, vad tycker du är allra bäst med att bo i Usa? Ha det bra!

Karin sa...

Tack Emelie!
De flesta av våra vänner jobbar i TV, reklam eller film branschen. Men också med kläder och design.
Det bästa med att bo i LA är vädret! Det är otroligt bekvämt att leva i detta klimat! Och så är LA i sig en rätt bekväm och hälsointresserad slappis-stad, och det tror jag vi gillar... Folk gillar att softa, men samtidigt träna, leva och äta bra.
Men i min ultimata värld hade LA legat i Sverige - med vädret såklart! Och inget slår Svensk sommar!