torsdag 8 oktober 2009

Hur trevligt kan det bli!

Igår kväll hade Lisa lyckats få ihop vårt gamla tjejgäng på en middag. Och mycket trevligare än såhär kan det inte bli! Anledningarna till att ses är alltid många, men den här kvällen hade Lisa lyckats samla ihop gänget för att jag snart flyttar. På bilden ser vi från vänster Lotta, Madde, Sanna, Jag, Lisa, Hanna och Maria.
Världens bästa Lisa!
Vi åt riktigt gott, drack mycket, skvallrade, och pratade gamla minnen. Jag är rätt säker på att jag, Sanna och Lisa pratade mest.
Vi satt i ett Chambre Separee på trevliga restaurang Ett Hundra Ett, och Lisa hade själv gjort efterrätten.
Baby Elsa sov sig genom hela kvällen. Hur kan en bebis sova så mycket som hon? Caesar å andra sidan ville helst inte missa en sekund.

1 kommentar:

Mecklaren sa...

En supertrevlig kväll om jag själv får säga det, tack vare fantastiska vänner. Och vilka stannade uppe längst...de ammande mammorna :-)