lördag 31 oktober 2009

Vår första riktiga dag i LA

Känns som jag har en minneslucka över hela gårdagen. Idag började dagen i alla fall i en joggingoverall. Med en promenad i kvarteret. Här är vi på vår gata som är väldigt mysig.
Sen fortsatte Henrik, jag och Harry med KÖPA KÖPA KÖPA. Här utanför Bed Bath and Beyond.
Sen åkte Henrik till brädgården och återvände med plankor på biltaket. När jag senare kikade in i garaget såg det ut som en pastish på en scen ur någon gammal 80-tals sitcom. Min man hade förvandlats till en handy man. Jag gjorde mitt bästa för att passa in i rollen som housewife, och åkte och handlade några stekar till middag.
Som grillades och intogs i ljuvlig solnedgång utomhus.
Harry vägrade säga hejdå till Laban.
Men däckade slutligen i Henriks famn.

4 kommentarer:

Kiddan sa...

Vad härligt att kunna vara utomhus i värmen! Så fint ni ser ut att ha det: grattis till nya huset.

Mecklaren sa...

I Sörmland är det 5 grader...mössa och vinterjacka är på. Njut!

Evalena sa...

Gud vad jag tycker ni är modiga och tuffa och coola som gör det här!
All lycka till och glädje till Er!

Karin sa...

Tack!