fredag 9 oktober 2009

Idol eller Melodifestivalen?

Såg fram emot första fredagsfinalen av Idol igår. Men hela upplägget andades så mycket melodifestival att jag inte orkade kolla klart. Vad är det med de där konstiga dansarna som ska dansa in i idolernas framträdande på ett så löjligt sätt hela tiden? Och Peter Jidhe. Vill han vara 14 år eller vad är grejen? Och så Henrik då, han tycker fortfarande att Laila Bagge är riktigt intressant. För mig är det som att säga att jag går igång på Anders Bagges skägg. Det gör jag inte.

1 kommentar:

Fröken Ellinor sa...

Tyvärr får jag grym julavslutnings-estetprogrammet-vill för mycket-feeling av det hela! Sedan gör ju inte bakgrundsdansarna det bättre, känns som taget direkt ur Estetskverksamhet årskurs ett på gymnasiet!

Nä, jag är ingen stor Melodifestvalfantast, men i nuäget vinner det big time!