onsdag 1 april 2009

Ett delikat problem

Vi har nu varit i NY fem eller sex veckor. Under denna period har min man inhandlat lika många deodoranter. Han har fått för sig att något har hänt med sättet han transpirerar på. Och tror att ett nytt märke deodorant kan råda bot på detta delikata problem. Jag hävdar att apotekets "absolut torr" är enda lösningen. Men kanske är det så att min man vill fortsätta samla på deodoranter. Deodoranten längst till höger är den senast inköpta. En deodorant ur samlingen saknas på den här bilden.
En framgångsrik man på många sätt och vis. Men inte alltid så smart. Den här bilden är tagen när vi var på restaurangen "Indochine" här i NY hösten 2007.
Då var Harry 3 månader, och vi upplevde det som att han var så "med". Nu när man tittar på bilderna från då ser man att han kanske inte var så "med".

4 kommentarer:

emi guner sa...

jag hörde precis på tv att man på 1700-talet helt enkelt lade in två apelsinskivor i armhålorna.

Karin sa...

Smart! Och framförallt mycket praktiskt, det ska jag tipsa honom om.

Pontus Höök sa...

Right Guard funkar. Varsågod. :)

Karin sa...

tack pontus!