måndag 6 april 2009

Fika och middag

Gick och fikade på eftermiddagen med Jennie, Johanna och Joni. Det var mysigt och roligt med lite nyhetsuppdatering. Efter fikat hoppade jag och Jennie in på Fresh på Bleecker street där jag fick unna mig lite välbehövliga produkter.
Nu har Henrik och jag ätit vansinnigt gott lamm på Market Table här på Carmine street. Läste för övrigt i Gwyneth Paltrows veckobrev Goop att den restaurangen tillhör hennes favoriter. Helt klart en stor-favorit för oss också.

3 kommentarer:

Yours truly sa...

Va mysigt med bebisar och fika! =)

sof sa...

Hej!
Vet inte hur jag ramlade in här, men har läst ett tag och nu måste jag bara fråga! Var har ni fått tag på den fantastiska Rolling Stones planschen som pryder en vägg i den lika fantastiska lägenheten ni bor i???

Karin sa...

Planschen är en tavla - det är tryck på en vaxduk som är spänd på en ram. Men jag vet tyvärr inte var den kommer ifrån...