tisdag 10 november 2009

Desperate housewife

Idag fyller jag hela 33 år. Detta firades med sång på sängen och följdes upp med amerikansk strawberry shortcake. Jag funderar starkt på att börja importera prinsesstårtor hit. Något liknande går inte att få tag på här. Att äta en amerikansk tårta - även om den är organic - är som att smaka på en juldekoration.
Och här står jag som en riktig Desperate housewife, i födelsedagsförklädet från mamma. Jag fixar inför lunch med mamma, Issa, Malin och hennes mamma Birgitta. Glömde sedan att fota damerna...
Men fick i alla fall en bild på Selma innan hon åkte till baletten.

3 kommentarer:

Emilia sa...

Grattis! :)

Dammråttan sa...

Grattis!
Det är faktiskt det enda min son hade att gnälla på, efter sitt USA besök förra året. Han fyllde tonåring när han var där, men tårtan var uräcklig. Vilket påminner mig att jag hade lovat honom en godare i år. Han fyllde år i går, men då hade vi inte tårta, får se till att fixa en mumsig tårta till helgen.

k sa...

Grattis på födelsedagen! 33 år är ju den absoluta guldåldern; lite magisk i de flesta religioner t ex. Men äkta svensk tårta hade förstås varit trevligt för dig!