tisdag 3 november 2009

Filip junior

Efter en förmiddag med full rulle såg jag fram emot en lugn lunch i The Grove med Issa och Manda. Och lilla August - aka Filip junior. Han är verkligen sin pappa upp i dagen. Jag fick lite tips om barnflickor från Manda. Vi är ju på jakt efter en... Och är det någon som läser detta och har lite tips, hör gärna av er.
Det blev en trevlig lunch. Och shit vad glad jag är att jag har lite väninnor här på andra sidan jordklotet! August och Caesar verkade också hitta varann.

3 kommentarer:

Fia sa...

Hej! Finns det någon mejl att kontakta dig på? Har tips om barnflicka.
/Fia
engstrom.fia@gmail.com

Anonym sa...

Vad kul att du har vänner som bor där. Livet blir ju lite lättare då :D

Pearl sa...

Jag åker gärna till LA för barnvaktsjobb. Är 23 år, heter Sara Åkessson och jobbar för tillfället på OKEJ samt som fotoassistent och på ett dagis. Har jobbat på sistnämnda i ett år samt sitter barnvakt ofta. Kan skicka ett mail kanske?