fredag 13 november 2009

Runyon Canyon

När jag och Martina bodde här för typ 6-7 år sen hade vi som vårt stora intresse att banta och träna. Varje morgon tog vi vår gamla Ford Probe till Runyon Canyon för en morgonhajk, på fastande mage. Väl nere tände jag alltid en Newport Light innan jag hoppade in i bilen. Rätt motsägelsefullt. Nu har vi sån tur att vi bor på gångavstånd från detta sköna hajkställe. Och idag var det där mamma, jag och barnen startade dagen. Proppmätta efter god frukost till skillnad från förr i tiden.
En dröm för Harry med alla roliga och konstiga hundsorter. För att inte tala om deras hussar och mattar.
Vi fick många kommentarer längs vägen angående hajk med barnvagn. Inte helt vanligt.
På väg hem bestämde jag mig för att vi måste plantera Bouganvilla i vår redan fantastiska trädgård.

Inga kommentarer: