söndag 6 april 2014

Snubbarna trodde dom va cool...

Söndag idag. Vi mötte upp med Cissan och hennes väninna, och en massa barn nere på marknaden. Dom här snubbarna trodde att dom var coola. Yeah baby, som Caesar själv brukar uttrycka sig i brist på annat att säga.
Jag ÄLSKAR marknader. Vill gärna gå länge och skrota, och detaljkolla på alla småprylar. Det funkar ju dock inte med killarna i släptåg.
Halsband kan dom förresten kolla länge på. Prata om diamanter och sånt gillar de.
Lustiga små planteringar de här. Som små tomtebon.
Yeehaw, Cowboy!
Hmm. Ihopvikta rävväskan ser kanske inte så glad ut... nej, den killen ropar nog inte Yeehaw.
Underbara lampfötter!
En fråga. Är de här fina? Jag tycker det! Men vad tycker ni andra. Ville köpa den, men efter att ha köpt en riktigt knasig grej innan, så tog jag istället bara en bild. Men nu ångrar jag mig... Apropå den knasiga grejen. Förhoppningsvis får ni se den lite senare - mamma landar i LA ikväll och det blir ett litet projekt för henne. Kan inte hon fixa den, kan ingen...
Me and the gang.

Inga kommentarer: