måndag 26 januari 2009

Saker och ting börjar klarna


Med Henrik kom också lite nya besked. Nu är det till exempel klart var vi kommer bo. Det blir i det här huset i Greenwich Village. Och lägenheten är superfin! Kul!
Det börjar också kännas som att saker och ting klarnar med förlossningen. Och det blir tydligare och tydligare att nästa bebis blir en prins på ärten. Det är inte billigt att föda barn i USA. Det är sinnessjukt dyrt. Men ska man bli president får man börja dra in kampanjbidrag tidigt. Kanske innan man föds till och med.

4 kommentarer:

anna of sweden sa...

Hej!

Har läst din blogg ett tag nu.

Hur länge stannar ni i USA? Är det jobb för
ett svenskt företag som tar er dit?

Lite nyfiken bara ...

Hälsar den tillfälligt amerikanska
svenskan Anna i Philadelphia

Karin sa...

Vi ska bara vara där till Juni så det är inte så länge... men mycket som måste fixas ändå!
Det är ett live-sänt TV-program för kanal 5 som ska göras där.
Välkommen till bloggen!

anna of sweden sa...

Ja, jag kan tänka mig att det "pappersmässigt" är lika mycket som ska ordnas med som om man ska stanna här en längre tid.

Ska bli kul att läsa dina rapporter härifrån!

Mecklaren sa...

Jag lobbar hårt för att även vi ska flytta en tid till N.Y. Som det ser ut nu får jag nöja mig med en weekend.
Puss