onsdag 27 maj 2009

Harry loves Pella

Harrys dag började på lite dåligt humör. Tills det ringde på port-telefonen och han förstod att Pella var på ingång. Han sken upp som en sol och nästan skrek "Pella!". Det första som hände när Pella kom var att Harry gav henne en väldigt försenad födelsedagspresent. Den verkade rätt uppskattad. Sen gick de på pyssel-träff på Childrens Museum of Arts. Och sen en liten vila på det.
Efter det var Harry tvungen att jobba ett par timmar. Nån måste ju sköta affärerna, och dra in cashen, när pappa Henrik är på semester i LA. Jennie som var här på tvätt-träff fick agera stenograf.
Sen bakades det kakor.
Och sen ville Harry leka liten bebis i Caesars vagn. Pella har här just blivit nobbad när hon försökte hoppa ner och göra honom sällskap.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Vilka gullungar!

Evalena sa...

Ha ha, måste visa min man att din kille minsann får sitta vid en mac. vår kille får knappt komma inom 3 meters radie när macarna är framme......

Kan man få fråga en sak som du kanske har bra kläm på? Storlekarna för barn är ibland omnämnda som 2T 3T etc. antar att det t står för toddler, men är det typ 2 år, 3år etc? Sen kan ju samma märke ha märkt med 2yrs o DÅ blir iaf jag förvirrad.

Karin sa...

Harry tror att han äger min mac. Och blir sur när jag själv försöker sitta vid den.
om samma märke har har 2T 3T och sen åldersmärkning skulle jag nog tolka T-storlekarna som man tolkar vuxenstorlekarna här. Bara som nummerstorlekar. Men jag har faktiskt ingen riktig koll, frågar alltid i affärerna o berättar hur stora mina barn är...