tisdag 19 maj 2009

Mormon eller Skalle-Per

Jag har länge tyckt att Harrys frisyr och hår gör att han påminner lite om han mormonen i Kingpin (Jennie tycker mer att det är Skalle-Per), men så för nån månad sen försvann den där tunnhåriga looken. Trodde jag. Nu är den tillbaka. Det är nånting med att det bara är överhåret som växer. Men vad gör väl det? Här är vi i alla fall i lekparken imorse.
Harry åkte både lilla och stora rutschkanan. Kanske 50 gånger.
Efter det blev det en långpromenad för att få honom att somna. När det är svårsövt försöker jag gå runt på så tråkiga eller lugna platser som möjligt, vilket kan vara svårt att hitta i NY. Men här är i alla fall en lugn och fin plats. En liten liten, men väl omhändertagen, trädgård på Hudson.

4 kommentarer:

emi guner sa...

Joel har också så där, med överhår. Vi kallar honom ibland för dubbel-luggen.

Karin sa...

Men kommer det nånsin rätta till sig. Eller kommer de växa upp och bli vuxna "Dubbel-luggar"?

emi guner sa...

jag vet inte än. jag lovar att återkomma så fort jag ser någon slags riktning i det hela. MIn 7-åring har dock äntligen fått helt normalt om än tunt hårsvall.

Karin sa...

skönt att höra. ibland ser det ut som harry har en tupe.