söndag 10 maj 2009

Lyx

Gårdagen innebar en rejäl baksmälla för min man. Själv tog jag med mig Caesar och gjorde ett besök i Louis Vuitton-butiken på Greene Street i Soho. Vårt mission var att köpa en present till mig från Henrik. En gravid/ föda barn-present kan man kalla det. Vårt mission lyckades väl. Det kändes fint i magen.
När jag ändå var inne på att unna mig lite lyx tog jag vägen förbi mitt pedikyr-ställe för att fräscha till fötterna. Och visa upp Caesar för kines-damerna där. De visste inte till sig av lycka och kunde inte sluta fnissa och klappa på honom. De tyckte han var väldigt stor, minst 2 månader gammal såg han tydligen ut att vara. Den äldsta kines-damen som alltid är väldigt ärlig, tyckte också att jag såg väldigt fräsch ut, men hon sa även att jag måste "jobba lite på min mage".
Rött lack funkar alltid.
Henrik är med och öppnar min present. Han verkar väldigt glad. Kanske för att han ännu inte sett kvittot. I paketet ligger den snyggaste LV-plånboken - the French Purse - enligt min mening.
Även Caesar fick en liten present.

Inga kommentarer: