torsdag 21 maj 2009

Min man - paparazzin

Som jag berättat förut har Henrik blivit väldigt besatt av kändisar här, och av att fotografera dem. Bilderna blir bättre och bättre. Och till slut kan man kanske se vilka kändisarna är, det kan ju vara bra om han nu vill byta yrka till paparazzi. Idag paparazzade han på supermodellen Helena Christensen i Murrays Cheeseshop. Jag blir glad när jag tänker på att jag inte var med, och slapp skämmas för hur odiskret han förmodligen var under detta foto-ögonblick.

2 kommentarer:

Evalena sa...

Han verkar ju dras till kändisarna som en fluga till koblajjorna! Man kan nästan tro när man ser det suddiga kortet på H.Ch att han darrar av upphetsning eller nåt. Men var glad över att du har en man som känner igen en kändis när han ser en!

;-)

Unknown sa...

hehe...pinsamt=/