lördag 6 december 2008

Snarkofagen

Fortfarande på ön. Henrik och Harry sover. Den som sover bäst för tillfället i vår familj är Henrik. Och han snarkar mer än värsta timmerarbetaren. Han skyller alltid detta på att han är förkyld. Men det kan ju inte vara möjligt att han varit förkyld sen Harry föddes, eller är det möjligt? Jag tror mer på det kända sambandet viktökning och snarkning. Och har informerat honom om detta. I natt spelade jag dessutom in snarkningarna med min telefon, så nu finns riktiga bevis. Googlade just på nätet lite om det här och hittade den här lösningen. Kan det vara något för oss?


Idag blir det förresten julbordspremiär för oss. Vet inte om jag känner mig laddad eller mätt redan nu innan... Ska i alla fall bli kul att hänga lite med Victoria, Daniel och Edward.

Inga kommentarer: