torsdag 4 december 2008

Hobbys


Har lite olika bloggar som jag följer maniskt varje dag. Och då menar jag maniskt. Letar nya inlägg så fort jag får en chans. Överlag tycker jag folk är för dåliga på att göra nya inlägg, men jag förstår helt klart varför det är så. Det måste ju hända något. Här händer inte mycket... Harry är arg, han har varit arg sen han vaknade. Han har den här veckan bestämt sig för att han inte är en bebis längre. Han ska inte åka vagn, han ska inte sitta i barnstol, inte dricka nappflaska osv. Men däremot ska han bli buren hela tiden. 

Var i alla fall just inne på Carolina Gynnings blogg och läste ett smaltips. Jag ska också skriva smaltips sen när jag kommit igång med min bantning efter att nästa bebis kommit. Längtar på något sjukt sätt efter detta - att banta. Har hur många smaltips som helst, man kan säga att det är en hobby.

1 kommentar:

Mecklaren sa...

Finns det någon som har bantat sedan sin egen födsel? Japp, Karin. Karin innesitter hela världens bantartips. Hur smal och snygg du än är så bantar du. Önskar jag hade din karaktär. Skall vi banta i hop kanske? Puss love