lördag 7 februari 2009

Brunch hos Sara

Sara har fyllt år och bjöd idag på Brunch hemma hos sig. Vi och typ trettio andra ville fira den perfekta värdinnan. 
Jag trodde att maten var catrad, så perfekt var det. Sara, som gärna liknar sig själv med Bree i Desperate Housewifes, hade till och med gjort en "station" där man kunde göra sina egna våfflor. "Precis som på Elverket, på den gamla goda tiden", sa Henrik. 
Harry gillade nog prinskorvarna mest. Jag älskade Saras specialare, cheesecaken. Ingen kan som hon göra dessa kakor till perfektion. Fruktsallad med grädde slank också ner.
Amelia hade med sig sin nya lilla hundvalp. Harry började genast ropa "min, min, min" så fort den kom in i rummet. Hunden var helt ljuvligt söt och snäll.
Filips fru Jennie verkade också kunna tänka sig en sån liten söting-hund. Filip var mer tveksam.

Inga kommentarer: