söndag 22 februari 2009

Söndag

Jag tog med Harry på en promenad på morgonen, här är vi på Wholefoods. Wholefoods är helt klart den bästa mataffärs-kedjan jag någonsin varit i. Var helt beroende av den när jag bodde i LA. 
Vi mötte sen upp med Henrik och köpte leksaker. Här är vi och äter brunch på ett superhärligt ställe rätt över gatan från där vi bor. 

Vi upptäcker också att vi rätt över gatan har ett prisbelönt cupcake-bakery. Shit, det kommer bli farligt.
Jag hoppar in och köper lite olika varianter - cheesecake, dark chocolat och en peanut. 
Och nu ska vi ladda för Oscars-galan som är på TV ikväll. Förresten har det regnat här idag, men det är inget som gör en olycklig här.

4 kommentarer:

Charlotte sa...

Hej Karin,
Vill bara önska dig och din lilla familj lycka till i New York. Vad jag kan förstå så har du en liten kille till i magen och det är superhäftigt! Själv har jag tre underbara killar 15, 9 och 2½ år tillsammans med min fina man.
Jag kommer att följa din/er "resa".
Kram Charlotte

K-L sa...

Vad härligt att resan gick så bra och grattis till placeringen av cupcake-stället. Gravid och fritt med muffins, kan ju inte bli bättre.

Det ska bli jättekul att följa er i det stora äpplet. En drömstad helt klart. Själv kom jag inte längre än till Spanien.

Sigrid sa...

ååå,jag vill också vara där!
Tack för en härlig blogg och lycka till med allt nytt!
När är det dags för bebbe nr 2?

Karin sa...

Tack!

-----

Bebis nr 2 kommer inom 2 månader...