fredag 13 mars 2009

Dagens gossip

Lunchade med Jennie på Extra Virgin på 4th Street, Harry sov i vagnen, och jag kunde oavkortat koncentrera mig på allt härligt gossip från Jennie. Bara en sån sak som att hon hade Madonna vid bordet bredvid sitt där hon åt middag igår kväll... Det kan man leva länge på. Annars pratades det lite om helgutflykter. Hon och Filip åker till Boston idag, jag och Henrik hade planer på Washington. Men vi får se, kan hända att det blir nästa helg istället.
Håret är rött. Och alla som känner mig vet att jag verkligen ogillar att vara rödhårig. Tröstar mig med att det kunde varit värre.
Här tror jag vår middag kommer inhandlas ikväll. En fantastisk cheeseshop på Bleecker runt hörnet från oss.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Sjukt snygga solbrillor, vad är det för några?

Karin sa...

YSL