måndag 23 mars 2009

A room with a view

Vi har en granne som envisas med att gå omkring enbart i saggiga kalsonger och vitt linne så fort han kommer hem. Henrik säger att det är lite "Seven"-varning på hans lägenhet dessutom. Överfylld med prylar.
Idag bestämde vi oss för att dokumentera honom lite. Vi ser alltså rätt in i hans lägenhet när vi sitter i soffan och tittar på TV. Här är han på väg in i ett annat rum.
Och hoppsan, nu är han visst naken.
Och sen går han omkring där naken. Är det vi eller han som är sjuka...

4 kommentarer:

Carolina sa...

haha! Jag tror det ar ni som ar sjuka:)

I mitt fall ar det nog jag som ar den nakna grannen, tyvarr!

Pearl sa...

Det är ju som i Friends. The naked dude. Haha!

/Pearl

http://intimacy.blogg.se

Anonym sa...

Haha vilken läbbogubbe ;)

Yours truly sa...

Jag skulle vilja säga att man får gå omkring hur mkt naken man vill i sitt egna hem, men det verkar ju lite konstigt att inte dra för persiennerna. Men att ni spanar på han och tar kort är ännu mer creepy=). Fast jag hade nog också gjort det