tisdag 3 mars 2009

Utryckningar

Något som man stöter på oftare än filminspelningar här är utryckningar. Idag har jag sett tre stycken. Här är ett gäng brandmän på utryckning. Vad de gör på denna utryckning är oklart.
Här är jag själv på utryckning på Bloomingdales.
Det här var en annan utryckning, det syns inte så tydligt på bilden men det är alltså en brandbil längst till vänster och en längst till höger. Och i mitten ryker det från under gatan. Den här blev jag faktiskt lite rädd för för att det luktade så konstigt. Typ elektrisk brand. Och den pågår precis där jag ska ta mig fram för att göra dagens matinköp på Gourmet Garage. Det fick jag helt enkelt hoppa över.
Medan jag var ute var Harry hemma med Hannah som var hos oss på prov idag. Det hade gått hur bra som helst.

Inga kommentarer: