torsdag 19 mars 2009

NY by taxi

Hade mitt numera en-gång-i-veckan-besök hos dr Brownstein på Upper West. På taxiresorna dit och hem hinner jag uppleva delar av NY jag annars inte skulle sett... Här är en buss med reklam för mitt favoritprogram Real housewives of NY.
Jag tycker att jag är lite lik The Countess, det är hon näst längst till vänster.
Här åker vi genom Central Park. Central Park är verkligen helt enormt stor. Tänk att åka taxi i typ 10 minuter genom Humlan. Då får man åka vääääääldigt sakta.
Times Square. Där har jag inte heller hunnit vara. Men nu åkte jag i alla fall förbi där idag. Det är inte jag som tagit denna bild dock.
Madison Square Garden.

2 kommentarer:

Dammråttan sa...

Man ser att du har fått en bättre kamera! Väldigt bra bilder!

Karin sa...

Älskar den! Kan verkligen rekommendera den. Nu har jag dock fått köra på mobilkameran här i Washington, men det blir ändring på snart.