måndag 9 mars 2009

Uptown

Jag lämnade av Hannah och Harry på gympan imorse, och tog mig sen hem till Jennie och Filips mysiga lilla townhouse. Jennie och jag satte oss i en taxi uptown och hamnade på Bergdorf Goodman. Med ett mission, att hitta ett par skor åt mig. Det regnar katter och hundar i NY idag, och på Bergdorf Goodman får man en paraply-påse när man kommer in. De vill förstås inte ha regnspår bland alla exklusiva väskor, skor och dressar. Vi hittade inte vad vi sökte där utan gick till Barneys. Och där fick plånboken luftas.
Något till mig, och något till Henrik.

2 kommentarer:

emi guner sa...

nyfikenheten på vad som finns i påsarna ligger nu som ett klipulver innanför hela huden.

Karin sa...

men det är ju därför man bara visar påsarna... för att innehållet är kanske inte lika roligt. men jag köpte som sagt ett par skor som jag inte får förrän på fredag. o då ska de visas.