torsdag 26 mars 2009

Födelsedag!

Var hos doktorn på morgonen, och skulle sen hämta Harry på kontoret. Och vilken tur jag hade! Filip fyller 34 år idag, så det var tårtkalas. Chokladmousse-tårta bjöds det på.
Snygg-Sven, som nog är den som tänker mest på sin figur av alla i produktionen, festade till på en sån här liten diet-bit.
Och herrejösses vilka fina presenter Filip fått av sina kollegor. Sylt, knäckebröd, choklad, chips - vad mer kan man önska sig på sin födelsedag?
Harry nobbade faktiskt tårtan. I bakgrunden sitter Jennie som kört brun utan sol med lite för mycket orange pigment i.

2 kommentarer:

Gustav sa...

Hej Karin.
Jag är nyfiken på Vilken smärtlindring du har tänkt dig under förlossningen (om du inte planerar kejsarsnitt)? Jag själv födde barn för Tre veckor sedan här i USA, på ett stort och modernt sjukhus. De tillämpade inte lustgas, som vad jag förstod på läkarna är ytterst ovanligt i USA, till min STORA besvikelse.
Terese

Karin sa...

hej!
grattis till bebisen! det blir med rätt stor säkerhet så att vi får kejsarsnitt så jag har inte riktigt tänkt på smärtlindring, men det hade nog blivit epidural. hörde av en annan tjej här häromveckan att de ej hade lustgas här. sjukt.